Publicerat: 2010-08-19 Klockan: 17:56:17

bebisträff 2


nu har alla 5 bebisar träffats! de ligger i den ordning som de föddes så först ut är maja, sedan egil, sen noah och efter det ludwig och sist ut var leah. vi träffades hos sara och hade ett par roliga timmar!

 

nu har jag gett mig på det där med tryck igen. fotavtryck gick ok att fixa men för handen kräver total avslappning så det måste jag ge mig på igen!

 



såhär kan det se ut när noah sover.. han har vänt sig helt på sniskan.. hur ska det gå när han blir ännu större må tro;)


Kommentarer
Postat av: PB

Vad bra trycket blev! Det är svårt med händerna dem kniper ihop hela handen. Jag försökte mig på ett gipsavtryck med Alva när hon var några månader, det gick inte så bra. Hon geggade runt handen i gipset ;)

2010-08-19 @ 21:54:04
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vilka härliga bilder! :D



sv: tack tack söta du! :)

nej usch, ja jag förstår det! nej usch ja lider verkligen med er!



kram kram

2010-08-19 @ 22:50:59
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Tina

Så söta de är alla bebisar =)

2010-08-20 @ 11:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0