Publicerat: 2010-08-21 Klockan: 21:32:09

ny länk

kom att tänka på att jag ej postat den vanligaste länken om noahs syndrom.

här är den..

och noah har de tre första bokstäverna. v, a och c.

http://www.socialstyrelsen.se/ovanligadiagnoser/vacterl


jag googlade på analatresi och vacterl. både på bilder och webben. fann denna sida och måste säga att jag är svimfärdig av människors dumhet. scrolla ner till inlägget "konsten att älska en annorlunda unge". efter det scrollar ni upp och läser fortsättningen under inlägget "liten fortsättning".

det är helt sjukt. och det sjuka är givetvis det i blå text....

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4106273

Kommentarer
Postat av: Egils mamma Sara

Ursäkta min politiska inkorrekthet, men en del människor förtjänar inte annat än en fet smäll på käften... Att det kom från en person med egna barn också, riktigt läskigt!

2010-08-21 @ 22:27:12
Postat av: Anonym

2010-08-22 @ 01:32:58
Postat av: Milla

Ja det är inte ofta man stötter på korkade människor men det där tog verkligen priset. Jag vill inte veta vad livet har att lära henne, men jag hoppas att det inte kommer drabba barnen.

2010-08-22 @ 07:45:43
Postat av: Maria

Men hjälp ! Den människan verkar inte riktigt frisk tycker jag. Att hon dessutom har EGNA BARN, då om nåt borde man förstå hur jobbigt det kan kännas. Men att man överhuvudtaget kan säga/skriva nåt sånt. Är ju elakt. Fruktansvärt ! och Polisanmälning ? Skojar hon nu ? Ja herregud, vilka människor det finns.

2010-08-22 @ 09:05:12
Postat av: emma

gisses vilka människor det finns! hon verkar ju helt fel i huvet! riktigt läskigt att det finns människor som tänker så, påminner lite om hitler o att bara vissa har rätt o leva. usch! verkligen obehagligt!

2010-08-22 @ 10:36:46
Postat av: PB

Hur kan en människa vara så jävla elak rent ut sagt? Jag blir så ledsen när jag läser detta och som alla andra ser att hon själv har barn. Stackars hennes barn och dem fördommar hon kommer lära dem. ALLA människor har rätt till ett liv och vem fan är normal igentligen? Vem har bestämt att en viss typ av människor är normala? Är det hur man ser ut, hur man är eller vad? Det är väl ingen som är som någon annan!!!

2010-08-22 @ 13:13:57
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: linda Liljeblad

usch vilken otäcking.!!!

2010-08-22 @ 18:20:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Vica

Riktigt otäckt att läsa.

Att begära av andra att de ska acceptera olikheter men inte ha förmåga att förstå att det även gäller henne själv är för mig obegripligt. Dessutom är hon riktigt elak. Ingen förlust att mista en sådan "vän".

2010-08-22 @ 22:25:32
URL: http://vivecaerenius.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0