Publicerat: 2010-08-27 Klockan: 19:27:00

nu är det fredagsmys....

 

ibland kan bärselen vara en räddare i nöden. jag har upptäckt det de senaste dagarna. om lilla kisen är trött och kinkig och vill ha närhet men det blir för "tröttsamt" att bära hela tiden. eller som idag när jag ville få lite uträttat i olika rum och på ett lätt sätt ville få med noah men ha händerna fria!

 

 

titta så stor han har blivit. han kan sitta "själv" med lite stöd av soffan. bodyn har gudmor skapat! samma tema som noahs pappa har på olika t-shirts. gustav... känner du igen din stickade tröja??

 

idag blev det en lugn hemmakväll  med astipizza istället för en vild spelkväll med myrbergs. gudmor kände sig fortfarande lite förkyld och noah får inte riskera att smittas nu inför operationen för då skjuts den upp.

 

imorgon är det 30-årsfest som gäller och noah ska få vara hos moster.... jag saknar honom redan!


Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

aha va roligt att du saknar han redan :) HAn är ju för gullig. Så han växer! kram

2010-08-27 @ 20:59:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

jag längtar till i morgon. moster

2010-08-28 @ 01:41:51
Postat av: Anonym

Sötnos !

2010-08-28 @ 09:52:59
Postat av: Maria

Oj gick lite för fort där. Hann inte skriva mitt namn ;-) Jag är iallafall "skyldig" till kommentaren sötnos även om vem som helst skulle kunna skickat den. För ingen kan ju undgå att se hur söt lilla Noah är :-)

2010-08-28 @ 09:54:27
Postat av: Therese

Vad lik han är dig på mittenkortet!

Vilken goding ni har.



Trevli helg!

2010-08-28 @ 11:57:05
Postat av: Heni

vad fin han är. Längtar att få krama honom, mitt älskade barnbarn.

Puss och kram från Farmor.



Ha det bra på festen.Heni

2010-08-28 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0