Publicerat: 2010-08-17 Klockan: 23:08:02

kossorna

idag har noah och jag hängt med caroline och calle. och så kossorna! det är tydligen så det går till ute på vischan. vi hade en toppendag.



dagen har fortsatt bra. jag var ifrån min lilla grabb från 17-21.30. hur man kan sakna någon så mycket är fortfarande ett mysterium. ojojoj säger jag bara. jag o syrran bjöd ut mamma på middag. en morsdagpresent som mamma valde att nyttja nu. vi käkade på carl johan och hade det toppen!

noah hade haft det toppen med sin pappa under kvällen. käkat från flaska och allt. så nu vet jag att det går att vara borta rent praktiskt även om det är svårt för mig!


Kommentarer
Postat av: PB

Visst saknar man sin lilla älskling när man är borta, men det är ändå skönt att få göra något ensam en liten stund. Jag minns att jag var på stan i två timmar själv med min mamma redan en vecka efter att vi fick Alva. Det kändes väldigt konstigt.

Vad skönt att veta att det funkar med flaskan den kan vara bra att ha ibland :)

2010-08-18 @ 13:14:49
Postat av: Milla

Jätteskönt att det fungerade så bra med nappflaskan och att sadde hade det mysigt med sin son =). Puss puss

2010-08-18 @ 17:41:02
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0