Publicerat: 2010-08-25 Klockan: 21:01:43

älsklingen då...



vi var ute på promenad förut. då var det ett öga som var alldeles smetigt. det öga som här täcks av mössan. efter besök hos läkaren såg noah ut såhär. på BÄGGE ögonen. nu droppar vi och hoppas hoppas hoppas att det kommer ge sig så vi får åka till stockholm. så vi får söva noah.

ironi...

först vill jag inte men nu vill jag... missförstå mig rätt. eftersom att det ändå är något som måste göras så vill jag att det ska ske så fort som möjligt. inte behöva skjuta upp det.





lilla älsklingen... men redan efter 2 omgångar med droppar så har han vant sig och protesterar inte längre. det är min grabb det!

Kommentarer
Postat av: PB

Stackars liten!! Hoppas han blir bättre snart! KRAM från oss

2010-08-25 @ 21:23:38
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: emma

lilla gubben, ser ju skitjobbigt ut! hoppas han blir frisk snart! kram

2010-08-26 @ 09:33:09
Postat av: airaM

Men usch då, stackars liten...

2010-08-26 @ 16:46:26
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Anonym

men seriöst varför publicera bilder på ögonvar!?

2010-08-26 @ 19:43:29
Postat av: Karin

Det var en ordentlig omgång. Stackarn. Hoppas att dropparna gör sitt! Kram

2010-08-26 @ 19:52:10
Postat av: Josefine

anonym - stör du dig är du mer än välkommen att sluta besöka sidan. jag lägger upp vad jag vill men jag tvingar ingen in hit. ganska enkla regler. likväl en bild på stomi, hans kommande utrustning som vi ska sondera med eller ögonvar. det som är vårt liv just nu - det handlar bloggen om. när mitt barn blir sjuk för första gången så ja då lägger jag ut en bild på det.

2010-08-26 @ 21:09:59
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Anonymus

Står också lite frågande till om det inte finns andra saker som är roligare att visa upp än ögonvaret, speciellt i denna tid. Men som sagt man väljer ju vad man lägger ut!

2010-09-04 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0