Publicerat: 2010-08-14 Klockan: 23:23:29

älskade noah

älskade älskade noah.

älskade son.

tänka sig att tiden kan stanna när jag ser på dig.

du är det absolut finaste jag har sett.

min kärlek till dig är gränslös.



älskade noah. du och din pappa är de finaste. de bästa.

tänk vad jag är lyckligt lottad som får tillbringa så mycket tid med er.


på måndag börjar sadjad jobba. det är med viss oro i kroppen som han kommer försvinna från oss på vardagarna. vem ska nu komma och gosa med oss. vem ska jag nu kunna bolla alla frågor med. vem ska nu finnas som stöd när jag behöver ventilera om noahs sjuksomsbild. vem ska nu komma med stöttande ord. vem ska nu komma och pussa oss. vem ska nu vara ett stöd när den där jävla påsen ställer till med problem.


jag vet att sadjad måste jobba men det har varit helt otroligt att få ha honon hemma här med oss under så lång tid.



inatt var det en hemsk natt.
full med känslor.
ensamhet. tomhet. rädsla.
rädsla inför att vara själv med noah i ett sjukhusrum.
rädsla inför att höra de pipande maskinerna.
rädsla inför att ej våga ta i noah pga smärtan han kommer ha plus alla slangar som kommer vara kopplade till honom.
rädsla inför att känna en tomhet då sadjad troligtvis måste sova på ett "sjukhushotell".
rädsla inför att vara ensam med nattsjuksköterskorna.
rädsla inför att sitta och titta min son som kommer se så "sjuk" ut där i rummet.
rädsla inför det okända.....................


Kommentarer
Postat av: Therese

GOKVÄLL!



Jag håller med. Instämmer. Förstår precis vad du menar. Jag hoppas verkligen det kommer gå bra uppe i s-holm. Vi finns 10 minuter bort.

kram luddingsbo.

2010-08-15 @ 00:03:55
URL: http://www.livetiludden.bloggagratis.se
Postat av: Caroline

Vännen, jag önskar jag kunde ta all den oron och smärtan åt dig så du slapp, även om det bara var för en stund.

Jag kan inte föreställa mig hur det måste kännas men oro för sitt barn, det vet jag hur det känns, och då brukar jag tänka att det beror på hur mycket man älskar sitt barn och att man skulle göra vad som helst för att de ska må bra. Då brukar det bli lite lättare.

Men , som du vet, så finns jag här och på tisdag får vi mysa och prata och ventilera! puss

2010-08-15 @ 06:41:30
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Maria

Men åh så jobbigt att du känner dig så och ändå är det fullt normalt. Är inget roligt att ha nåt sånt framför sig. Första gången han ni väl knappt med. Vi gjorde det inte. Allt gick så fort. Denna gång är inplanerad och du/ni bara väntar på att det snart ska vara över. Men personalen är så kompetent, du får hjälp om du behöver ( även nattetid ) Berätta hur du känner. Dom förstår ... och vi ska också ses !



Du får gärna höra av dig till mig, det vet du. Men det är inte samma sak som att ha Noahs pappa, din man, på plats. Jag vet ! Kände samma sak efter båda mina barn. Hade ju en jobbig start med båda ( fast på olika sätt ) Mailas mer sen. Blev så långt här :-) kramar x massor !

2010-08-15 @ 07:13:34
Postat av: Milla

Vi finns här alla för er och för dig. Jag håller verkligen med Caroline att jag skulle göra allt för att du slapp detta och alla funderingar och oro och allt tråkigt i framtiden så att du bara fick njuta av Noah och att ni bara fick var en vanlig familj som alla andra. Men jag tror verkligen att det kommer bli bättre, så pass mycket bättre som det kommer att bli för er och att livet verkligen kommer att kännas bättre. Du vet att du alltid kan ringa Assar på jobbet, sånt löser sig alltid. Puss puss

2010-08-15 @ 07:53:04
Postat av: Monica S

Det enda jag kan trösta dig med är att allt går lättare ju mindre dom är. Så dessto mer ni får gjort nu dessto bättre. Ni är ett steg närmare målet för varje sak ni gör. Keep strong! Kram på er

2010-08-15 @ 22:40:26
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vilka härliga bilder :)



jättemysig blogg :)



hoppas eran helg varit toppen

kram

2010-08-16 @ 01:44:40
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Sabina

Stor, stor styrkekram till dig och hela familjen. Sabina

2010-08-16 @ 18:25:54
Postat av: Sadjad

Saknar er hela tiden här på jobbet...tur ändå att jag har ett jobb jag gillar. Men som sagt ni är saknade unsder dagarna...Älskar er...

2010-08-17 @ 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0