Publicerat: 2010-04-25 Klockan: 09:13:04

fullt hus


igår var det fullt hus hos ett under ett tag. syrran och ungarna kom och hälsade på mig, sadde o lilla e. under den tiden kom även osse, matilda o milla! ungarna kollar in sin kusins rum!



milla förväntansfull inför middagen!



matilda det lilla charmtrollet!



grabbarna gör hive five samtidigt med matilda!



vi fick potatis och purjolössoppa, amerikanska hamburgare (hemmagjorda såklart) och hemmagjord hallonglass med varm hallonsylt. det var riktigt gott o grabbarna gjorde återigen ett bra jobb.



vem som förlorade och vem som ska göra jobbet nästa gång? ja men det behöver vi väl inte älta??


Kommentarer
Postat av: Milla

De gjorde ett mycket bra jobb och jag känner mig fortfarande mätt efter maten =). Jag håller med dig, bi behöver inte älta såna där oväsentliga saker.

Puss puss

2010-04-25 @ 09:51:17
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Pillan

Hej! Måste bara fråga om dom där diperna hade ni köpt dom i nån mataffär??



Grattis till bebis i magen, fick en dotter för 9 månader sen ochd et är såå underbart att vara mamma så du har mycket att se fram emot.



2010-05-25 @ 20:27:46
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0