Publicerat: 2009-09-06 Klockan: 11:35:07

25 årsfest



här svänger det fort! nyss var det 30 årsfest och idag var det 25 årsfest. vilket innebär att spannet är ett par år på våra vänner och vi har lika kul med alla! vi gjorde oss ordning ultra fort vilket innebar att jag aldrig kände mig färdig inför festen.. *puh*

iväg till en cirkuslokal nära maxihuset där vi firade tom som fyllde 25 år. han var en mycket bra värd och festen var lyckad. under middagen satt vi bredvid en intressant släkting till tom som bodde 9 månader om året i egypten. han var mycket spännande att lyssna på.

rickard följde sverigematchen på radio och lyckan var stor när mr z fick in bollen med en sekund kvar av matchen...! mona lika söt som alltid och tom lycklig som få över sina backstreetboys biljetter han fick av sin syster.

vi drack, dansade, skrattade, sjöng och pratade en massa denna kväll.



grabbarna grus, tommy, johannes, markus, tom, sadjad, mohammed och orkun!

mohammed attackerar min man! ninos och vickan gjorde som fint folk gör och tog en extremt sen entré men de var hjärtligt välkomna!



kvällen får avslutas med dessa cirkuskonster! det var ju faktiskt i en cirkuslokal vi var.


Kommentarer
Postat av: Mona

heheh va söt du e jossan :) Det va skit kul att ni oxå va där igår :) Vi kan väl planera in o gå på bio alla 4 nångång snart ;) Kram kram

2009-09-06 @ 19:00:16
Postat av: Josefine

hej mona!



absolut det tycker jag att vi ska göra. be din man kontakta min man så får de styra upp en date åt oss 4!! kram på dej

2009-09-06 @ 21:28:33
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0