Publicerat: 2009-09-22 Klockan: 21:13:00

the ugly truth

hemkommen från ett biobesök med milla, karin och josefine. denna gång var det;
the ugly truth, 2009, som sågs. regi robert luketic. the ugly truth är en "romcom", romantisk komedi.

filmen är lättsedd och oerhört förutsägbar. men det kan vara skönt när en film är det någon gång också. gerrard spelar en stor mansgris men ändå så vinner han sympati nästan direkt. katherine är oerhört vacker och även hon väldigt rolig i sin roll som kontrollfreak.

det är många olika sterotyper i filmen och slutklämmen är väl just den att kvinnor faktiskt får vara som de är. waw kan tänkas då. men se filmen så förstår ni.

det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde till en scen när hon har ett par trosor med inbyggd vibrator på en resturang. klockren scen.

betyg 3 av 5.


Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

ja, mysiga o lättsmälta filmer i höstmörkret är ju inte fel!

mer romantik åt folket!!!!

2009-09-22 @ 21:21:15
Postat av: Milla

Ja jag ska väl recensera filmen på min blogg men jag skulle värdera den till en fyra men jag är förtjust i båda huvudrollsinnehavarna =).

Tack för ikväll. Puss

2009-09-22 @ 21:33:21
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Josefine

jag är förtjust i dem med men en så pass förutsägbar film kan tyvärr inte få mer. jo om jag hade gapskrattat hela tiden men det gjorde jag inte! tack själv! puss

2009-09-22 @ 21:37:04
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: emma

haha! den är ju lätt en 4! minst!

2009-09-24 @ 16:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0