Publicerat: 2009-09-16 Klockan: 21:51:16

jossá aka gretchen



har nyss varit och tränat ett nytt combatpass. och jag kände mig precis som gretchen i prison break. jag var precis lika cool som henne;) nej då likheten förutom den träffsäkra och sjukt starka fysiken var håret. jag hann ej ta med mig någon hårsnodd så håret flängde runt som hennes och nu har vi ju nästan samma frisyr!

det är alltså jag och gretchen! det ni!

sen tar jag mig in på facebook och får se denna konversation som handlar om att milla har sjuk träningsvärk;

Katarina Bankefors
Tränat med Jossan?
48 minutes ago
 
Camilla Myrberg
Nä själv på friskis, fan vågar inte träna med Jossan då skulle inte kunna röra mig på flera dagar om jag skulle hålla hennes tempo =)
47 minutes ago
 
Caroline Johansson
Jossan är ruskigt stark! Kör inte box med henne om du inte vet med största säkerhet att du är starkare än henne. Jag har provat.
35 minutes ago
 
Camilla Myrberg
Jag har också provat EN gång och aldrig mer. Jag kan fixa till min egen värk som är mer hanterlig utan hennes hjälp =)
32 minutes ago
 
Josefine Spalle
haha vad fan det är nästan beröm jag skådar här;) nice! känns skönt. då känns bloggen jag ska skriva nu jävligt aktuell!




ni som såg idol ikväll....... här har vi norrköpingstjejen camilla som gick vidare. jag var bara tvungen att lägga upp en bild från juni 2007 på henne. fest för jennie på teaterbaren.



nej nu har matchen börjat igen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha ja men du ska ta det som en komplimang. Du ÄR sjukt stark trots att du är så smal. Precis som Monica i Vänner. puss

2009-09-17 @ 08:53:19
URL: http://santacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0