Publicerat: 2009-09-18 Klockan: 19:23:13

partytribute

jag och min är ett eget släkte. vi brukar festa själva då och då. ja alltså en planerad fest men det är bara vi två inbjudna. det här har ju blivit en succé eftersom vi har så jävla roligt då. jag slänger här ihop några bilder från våra fester vi haft bara jag och sadjad. de är i kronologisk ordning. det kan även vara fester vi varit på men som bara han och jag har gått ut på krogen efteråt. jaja för vi sitter inte bara hemma och festar då utan går ut tillsammans också.



men under 2009 har det varit skralt med sådant... vi får väl se om vi kan dra ihop någon sådan fest snart. jag blev iallafall sugen när jag satt och tittade på gamla bilder!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

kul när man gör sånt tillsammans...fortsätt så!!! =)

2009-09-18 @ 20:43:26
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Härliga bilder my love! Puss

2009-09-19 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0