Publicerat: 2009-11-19 Klockan: 20:42:03

nej jag har inte druknat!

som sagt jag har inte drunknat i vare sig bråviken eller medelhavet. jag har bara vara väldigt trött och hängt i soffan på kvällarna istället framför datorn.

men nu kommer iaf ett livstecken!

jag har bott hemma hos matilda och milla från måndag till onsdag! min tjej har gått sina 2 första steg!! wihii!!



idag var jag hos den stora matilda och fixade naglarna.... det tog 4 timmar. den där lilla silvertråden i mitten ville allt annat än sitta kan jag säga. vi får se hur länge den har lust att sitta kvar nu!



jaja roligare (?) och längre inlägg väntas i helgen!

Kommentarer
Postat av: Milla

Snygga naglar och tack för trevligt sällskap men nu ska det blir skönt att maken äntligen kommer hem =). Puss puss

2009-11-19 @ 21:26:24
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: PB

FIIIINA naglar, som vanligt :D

2009-11-19 @ 22:19:55
Postat av: Carita

Snygga naglar, såg dem idag men glömde säga det :-)

2009-11-20 @ 14:25:43
Postat av: Hillevi

Grymt snygga naglar!

2009-11-21 @ 10:42:29
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0