Publicerat: 2009-11-21 Klockan: 15:48:15

mmm......



igår kväll var vi hembjudna till matte och sussi och deras 2 underbara grabbar. vi fick avnjuta en fantastisk middag med bruschetta som förrätt. oxfilé, kycklingfilé, potatisgratäng, pepparsås, tomat & löksallad samt vanlig grönsallad till huvudrätt och smaskig glass som efterrätt.

vi hade en rolig kväll där vi spenderade den mesta tiden åt att titta på foton! en hobby jag och min man skulle kunna göra flera kvällar! tack för kvällen!


idag har vi varit ute i solen vilket har varit en helt fantastisk upplevelse. när vi kom hem hängde det en påse på vår dörr. det var osse och matilda som hade varit där och gett oss presenter från tyskland! tack!! jag kommer ge mig på det där gigantiska kinderägget redan ikväll!!


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Du delar väl med dig? jag undarar vad det kan vara för leksak i ett såndant stort ägg? Puss

2009-11-21 @ 16:17:33
Postat av: Johanna

låter som en bra kväll :) nu blev jag hungrig...dags och bege sig ut i köket tror jag!

2009-11-21 @ 17:21:19
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0