Publicerat: 2009-11-22 Klockan: 16:02:07

marley och jag

marley och jag, 2009. regi david frankel.

marley och jag handlar om ett journalistpar som lever livet enligt jennifers lista. när listan kommer till barn börjar john få kalla fötter och skaffar en hund.

hund och hund.... det är mer av en naturkatastrof. marley river allting och vänder fullständigt upp och ner på allt som kommer dennes väg.

en halvmysig film men nja........ älskar du hundar så blir säkert omdömet en halvmysig film och JA!

betyg 2,5 av 5.


Kommentarer
Postat av: Annie

Alla säger att den här filmen är så himla bra men jag orkade inte ens se klart den för den var bara rörig enligt mig.. Puss

2009-11-22 @ 21:18:00
Postat av: Lena

Har själv hund och jag tyckte denna filmen var jätte mysig o grät en svätt i slutet när marley lämnade familjen

2009-11-22 @ 21:23:23
Postat av: Erika o Emma

Jag tjöt hela sista delen av filmen och jag grinar aldrig typ till film. Men usch, denna var verklig på ngt sätt...

2009-11-24 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0