Publicerat: 2009-11-03 Klockan: 21:50:41

back in track

ojoj.. jag har ju haft krångel med min gamla dator så nu sitter jag och knappar på en ny. därav har det inte varit så mycket fotouppdateringar på bloggen. men nu kommer en blandad kompott!



vi träffade på mina grabbar på mcdonalds när vi var på bioutflykt i torsdags!



 ja min man försvann i norge. i en uppblåsbar säng.....


 på väg ut på byn


 på puben aku aku




middag på yaya´s! en thairesturang som var värt besöket! det var som att vara i thailand med "strömavbrott", åskoväder, hetta och ja i stort sett var allt som i thailand.


  taxifärden hem!



idag har vi varit och hälsat på lilla carl! om gossebarnet kommer heta carl låter vi fortfarande vara osagt men än så länge kallas han carl iaf!

lilla lilla gulliga sötnos!!!


Kommentarer
Postat av: PB

Sötnosen då. Ska bli kul att träffa honom sen :)

2009-11-04 @ 16:43:08
Postat av: jessica

skoj med lite bilder =) vill också snuffa bebis gud vad söt. men får väl vänta tills ja frisknat till lite

2009-11-05 @ 10:00:45
Postat av: Caroline

Ja han är riktigt söt vår lille son! Men jag är ju ganska partisk. Han ska heta Carl förresten.

2009-11-05 @ 21:18:23
URL: http://santacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0