Publicerat: 2009-05-05 Klockan: 20:52:23

utmanad

jag är utmanad av fade. utmaningen består av att visa upp mitt hem. javisst jag visar ju upp det mesta här på bloggen och har redan lagt upp bilder men här kommer fler!! (jag kommer börja fetmarkera när jag länkar - eftersom det ej blir en annan färg. så är det fetmarkerat hädanefter så är det alltså klickbart!)

toaletterna



hallen



gästrummet



köket



vardagsrummet




sovrummet



balkongen



mitt centrum i mitt hem - mitt allt! (vid min älsklingsplats!)


Kommentarer
Postat av: Johanna Roos

Va fint ni har det hemma =) Kul o se hur ni bor =) kram från johanna

2009-05-05 @ 22:49:43
URL: http://jojoroos.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag fick inte sparken eller skæll! weiihååå :) fick istællet erbjudande att jobba kvar som receptionist varje mån, tis & ons tills vidare nu. awesome I know! :)

2009-05-06 @ 14:20:16
URL: http://jennysoderberg.blogg.se/
Postat av: jessica

det är så fint erat hemma =) tänkte hälsa på där snart igen

2009-05-13 @ 07:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0