Publicerat: 2009-05-16 Klockan: 00:09:53

inlärning



jag lär mig just nu min nya telefon. det kan vara det tråkigaste som finns. att ödsla tid på att knappa och styra. eller mest av allt så är det att inte hantera sms funktionen lika bra som den telefonen man är van vid. min förra lilla samsung var så smal att siffrorna enbart var 2 o 2 -  så nu är det bara att rota lite i hjärnbalken och hoppas på att jag minns hur det var förr i tiden.

milla - klockan är inte sådär cool som på din. du måste visa mig hur man gör på onsdag!

Kommentarer
Postat av: jessica

vad skoj med ny mobil måste ja få se sen

2009-05-18 @ 10:36:26
Postat av: jessica

vad fin mobil himla skoj =)

2009-05-18 @ 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0