Publicerat: 2009-05-22 Klockan: 19:15:05

duojag häng



såhär blev jag klädd inför eftermiddagens spelning med duojag på harrys! de körde akustiskt så det var inte lika röjigt som man är van vid när de spelar men det var skitbra ändå! ikväll kör de som vanligt men eftersom jag är gammal nu för tiden orkar jag inte festa ikväll när det vankas fest imorn med... det räckte med 2 daquiri o en cider idag!



linnet köpte jag i manchester!!



vi som var o kikade på dem o käkade med!



duojag!!



de körde blandade låtar efter önskemål i lite mindre än en timme. ren o skär njutning.



efter spelningen skulle vi visst åka bil hem. hmm.. det hade jag inte alls planerat o började min vandring när sadde o pierre tog ett annat håll o kom o hämtade upp mig. mittenbilden är en gorgbild o speglar mitt humör just då. sen blev jag lite mer foglig som ni ser!



nu ska vi se på film!

Kommentarer
Postat av: Annie

Det ser ut att ha varit ganska röjigt ändå med tanke på Pierres spillfläck..? =)

2009-05-22 @ 23:58:18
URL: http://allaflickor.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh vad snyggt linne!! =)

2009-05-23 @ 12:11:43
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0