Publicerat: 2009-05-28 Klockan: 22:04:08

ajaj

jag har träningsvärk. redan. man får det av dessa pass. x-fit. "crossfit"

jag kommer nog bli fit över hela min kropp om jag fortsätter med dessa pass. dock känner jag att enbart en gång i veckan gör mer skada än nytta med dessa pass. ajaj. mer ont. och det har bara gått några timmar sen passet. tro mig ni vill inte vara i mina kläder imorgon.

när jag ändå skriver om träning kan jag passa på att säga att de släpper det nya combatpasset på lördag! jippie!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh vad jag skanar och träna. dock inte att ha ont... ler vill med träna! =)



haha, ja jag gjorde det..kan tänka mig dte inte var några glada miner hemma hos er igår?=)

2009-05-28 @ 22:37:04
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: jessica

hejsan hoppsan aj aj förstår du har de lite ont.men träningverk är ändå lite småskön smärta tycker du inte de?

2009-05-29 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0