Publicerat: 2009-03-13 Klockan: 21:18:20

saknar dig

jag saknar min gorg. det är tomt här hemma utan honom. trots att dessa 2 dagar har varit fullproppade och jag har haft något att göra i stort sett varje sekund så saknar jag honom. skulle han ha varit hemma skulle jag säkert tyckt att han varit ivägen eller att han velat prata när jag varit som mest stressad.

but hey... that´s the way it should be!

jag saknar det nu. att han inte finns här och gör små irriterande saker eller att han inte finns här och gör alla urgulliga saker. jag saknar helt enkelt dig min gorg.

ses i storstaden imorn! 

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Jag saknar dig MER my love...min för alltid! Puss

2009-03-13 @ 21:56:02
Postat av: Mimmi

Usch ja, det där att sakna är inte kul..Ska oxå till storstan imorn! :)

2009-03-13 @ 22:20:37
Postat av: Anonym

visst är de så men SAKNAD ÄR NYTTIGT glöm inte de vännen

2009-03-15 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0