Publicerat: 2009-03-03 Klockan: 19:20:12

matilda i dubbel bemärkelse


ja idag skulle jag göra naglar. hos min nya kanontjej. gissa om jag blev snopen och besviken när jag kom till salongen och hon hade slutat. sen när jag gick en promenad med min andra toppentjej matilda så mötte jag den första matilda. hänger ni med? vi började prata och jag fick en förklaring på saker och ting! så nu ska jag börja gå hem till henne och fixa naglar! nöjd! så idag var det en polsk äldre kvinna som hade hoppat in och fixade mina naglar. men vi fick ordning på dem ändå. svarta tippar och paljetter längs tumme och ringfinger. kanske kommer en bild vid ett senare tillfälle.

nu till andra matilda! jag var barnvakt i ca 90 min idag då milla gjorde sig fin. det här gjorde vi!



låg och var söt i vagnen!



vi var utanför gudmor och gudfars gamla lägenhet!



vi hoppade över en massa pölar på marken.



vi var i vasa parken och spanade läget!



jag lärde matilda att hon absolut inte ska hamna innanför de här murarna. enbart som fångvaktare, fängelsechef eller fängelsepräst i sådant fall!



här däremot får du gärna sätta din fot matilda!



sist men inte minst så besökte vi kyrkan där gudmor och gudfar gifte sig!!



tack för oss!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad bra att du lär henne alla viktiga saker under er lilla promenad. Tack igen för hjälpen =). Puss puss

2009-03-03 @ 19:56:24
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Malin

Lät som en härlig o lärorik promenad:-)

2009-03-03 @ 23:07:44
Postat av: Sadjad

Haha...kul blogg! PUSS

2009-03-04 @ 06:21:44
Postat av: svansen

Haha, Matilda fick mycket att lära idag=)

2009-03-04 @ 14:31:38
URL: http://svansens.se
Postat av: jessica

vad mysig gumman =) skönt för milla och ha lite tid själv kramar

2009-03-05 @ 13:26:50
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0