Publicerat: 2009-03-14 Klockan: 18:36:55

gott nytt år

ja nu är vi i sthlm o "firar" iranskt nyår en vecka i förväg. nästa lördag är det ju nämligen nyår men då har vi lillkillen hos oss så då stannar vi i norrköping!!

jag har köpt lite kläder på topshop som jag egentligen inte hade råd med men som man säger ibland - jag unnade mig själv det. heter affären topshop? tror det.

vi ska faktiskt se på melodifestivalen om några timmar. det är inget skämt. jag är inte direkt känd för att vara ett fan av det spektaklet och jag har bara hört 2 låtar. hoppas att snälla snälla vinner!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hehe Jossan affären heter topshop, och ruinerar mig varje gång jag är i stockholm. Besök den i London, ett stort varuhus, med 4 eller 5 våningar och sjukt mycket kläder!:)

2009-03-15 @ 10:51:39
Postat av: PB

Nää fy!!! Snälla snälla vann inte som tur är!! Topshop har sååå jävla snygga kläder så det gjorde du rätt i som unnade dig!! Kram

2009-03-15 @ 12:32:03
Postat av: Anonym

hejsan hoppsan vännen ´verkar som du har de bra i sthklm alltid kul med lite shopping =) gott nytt år då hihi

2009-03-15 @ 16:49:35
Postat av: svansen

Va, får du fira två gånger per år!!! Jag har då gift mej med fel nationalitet...avis

Kram

2009-03-17 @ 12:24:35
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0