Publicerat: 2009-03-12 Klockan: 20:42:16

födelsedagskalaset

igår var det som nämnt i tidigare inlägg dags för gustavs kalas. det var som vanligt en lyckad o god tillställning som gjorde att det spände lite lagom extra runt magen när det var dags för hemfärd. vi fick även träffa helenas fästman rob för första gången. han förstod inte riktigt varför det envisades med att vara kallt i mars i sverige. om jag ska vara ärlig rob förstår inte jag heller det...

gustav blev såhär glad när han såg oss komma!



gustav kämpade med att släcka alla 9 ljusen!



även moster o emil roade sig... på sitt sätt...



min gustav är såklart "ombudsman" i friends som han stolt visade upp!



grattis ännu en gång!

nu ska jag gå o sätta mig tillrätta i soffan för att se ett avsnitt av criminal minds (mi love skickade ett mess att det tydligen inte hette csi så det var bäst att ändra illa kvickt!...). jag älskar statestiknörds killen. he is my guy. jag för nöja mig med honom nu när min befinner sig i stockholm. vi kommer inte ses förän på lördag. gaah... vad länge när vi är bortskämda med att få träffas varje dag. älskar dig mi love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0