Publicerat: 2009-03-31 Klockan: 21:10:17

cancer...

sabinas blogg

ännu en underbar människa som fallit för cancerns helvete.. jag blir så ledsen när jag läser om det. jag har dock haft en klump i magen de sista dagarna när jag gått in på sabinas sida för jag har känt på mig att det är nära nu. hon har mått så dåligt på slutet. idag blev mina farhågor besannade. FAN. en tvåbarnsmamma till 2 fina döttrar varav en av döttrarna har autism. vilket då kommer ännu närmre mitt hjärta.

jag beställde hennes bok i veckan, ser fram mot att läsa den. (finns reklam om den på hennes sida)



till en helt annan sak..

jag glömde nämna att min vän caroline vill att sadjad och jag ska få en snabb skilsmässa. det är nämligen som så att hon gav oss 2 årskort till ifk norrköping. hihi. jag tycker att det både är väldigt givmild och väldigt komiskt. ni som känner oss vet att sadjad är ett fanatiskt ifk fans och jag är en motståndare till detta lag. men jag lovar dig caroline att vi ska gå på flertalet matcher tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill bara klargöra att jag är HELT oskyldig till en eventuell framtida skilsmässa. :0)

2009-04-03 @ 15:01:12
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: sarase

Visst är det hemskt!! :( Va inne på hennes sida här om dagen..jag får kalla kårar!! Hoppas allt e bra med dig annars! Till något helt annat, jag tycker verkligen du passar super bra i mörkt hår!! Kraam

2009-04-05 @ 20:49:20
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: annah

så tragiskt. läste precis om henne i Vi föräldrar. jävla cancer!

2009-04-06 @ 16:34:11
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0