Publicerat: 2009-06-22 Klockan: 22:30:09

omväxlande

jag har nu förstått innebörden av omväxlande väder. jag hade klarat mig bra utan den vetskapen. men nu vet jag! idag var det igenmulet till ca 15.30. mulet o lite lite regn. sen sprack det upp på en sekund och vi låg och solade o lekte ett par timmar. med solskyddsfaktor 20 på oss... hmpf....

nej då jag är inte bitter alls! inte alls.

men imorgon får det gärna vara fint väder direkt. vi har iaf haft en toppenkväll med lilla e. en massa lek och bus och strosande längs stranden och vid bryggan! det finns så mycket att titta på där!

förresten.... sadde, e o mattias var vid vattenlandet idag! i det mulna vädret!


Kommentarer
Postat av: Sara

Idag var det underbart väder hela dagen i sthlm iaf, hoppas det var samma för er!



Förresten, älskar din bröllopsklänning!

2009-06-23 @ 17:49:01
URL: http://saralindholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0