Publicerat: 2009-06-07 Klockan: 10:10:47

grattis min andra "lilla" gudson

för snart 7 år sedan föddes han. min andra gudson. gustavs lillebror. sedan den dagen blev jag lite vimmelkantig. kunde man verkligen älska två barn såhär mycket? att älska ett barn är en helt annan sak än att älska sin vän, man, familj etc. det är förenat med en sådan stor omtanke och med denna omtanke föds även en oro. emil kom in i vår lilla familj med snabba kliv och var från dag ett en liten kille med glimten i ögat. 

emil har som sagt från dag haft ett visst sug i blicken. en liten kille som spanar av läget i sin omgivning och charmerar de allra flesta, om inte alla. han skiljer sig mycket från sin storebror. emil är ett stort busfrö som älskar att vara i centrum - hela tiden. kanske är han lite lik sin moster som älskade att stå i centrum när hon var liten (.... jaja lite nu med....) emil är en sportkille som älskar att röra på sig. innebandy, fotboll, hockey, skate... u name it. men han har även tålamod som få och är väldigt logisk. han har förmågan att göra mer än en sak samtidigt, där skiljer han sig från sin far och storebror som blir så fokuserade på sin uppgift att de kan sluta lyssna på sin omgivning. emil är en djärv liten kille som även från ca 3 års ålder har varit modemedveten som få;) och han är en lika stor linslus som sin moster!

emil är min yngsta lilla gudson och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. emil, jag älskar dig något så oerhört mycket och ta hand om dig och din familj när ni nu åker till usa!



 år 2003

 år 2004

 år 2005

 år 2006

 år 2007

 år 2008

 år 2009

moster älskar dig min lilla gubbe!

Kommentarer
Postat av: jessica

så himla fint skrivet jossan och två jätte fina barn =) du är en toppen gudmor

2009-06-07 @ 15:28:38
Postat av: jessica

så himla fint skrivet jossan och två jätte fina barn =) du är en toppen gudmor

2009-06-07 @ 15:28:39
Postat av: Sara

Va mysigt med gudsöner.. :)



Vet du något om den här skolan, http://www.strombackfolkhogskola.se. Har hittat min drömutbildning där, men vill gärna veta om någon vet något.. :)

2009-06-08 @ 19:23:43
Postat av: Josefine

hej sara!

nej tyvärr vet jag inget om den skolan. lycka till!

2009-06-09 @ 06:11:38
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0