Publicerat: 2009-06-28 Klockan: 21:38:18

genus



ja i vårt förhållande så är det inte mannen som gör mangörat och kvinnan som gör det traditionella kvinnogörat. här är det sadjad som slappar och jag som ror. sadjad som lagar maten medan jag lagar något som gått sönder. det är en stor del av charmen i vårt förhållande! igår var det date och jag tog med min man ut på sjön där vi låg och guppade och hade picknick samt låg och läste. underbart!

idag har vi varit på jobbet och haft barnkalas. på en söndag. emil hade sitt 7-årskalas för sina kamrater och hade det på vårt jobb. det var kul. efter det flyttade vi ut till landet på riktigt och kom hem till detta....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lagar!!!!

Du ringer din pappa eller mig....men det måste ju någon göra iof.

2009-06-29 @ 19:34:35
URL: http://pierretauberman.blogg.se/
Postat av: Linda L

hej jossan vi kommer gärna till landet,jag har tappat min mobil så vi kan ju inte få tag på varan jag hittar nog inte riktigt, kan du ringa mig hem i kväll 104170

2009-06-29 @ 20:05:32
Postat av: Josefine

mohaa säger du det pierre ;)

2009-06-29 @ 21:05:08
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

så himla gott med bär, toppen dag

2009-07-01 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0