Publicerat: 2009-06-05 Klockan: 16:49:16

alva den lilla älvan



igår var vi på middag hos maria o rasmus o lilla alva. en liten familj som nyss gått från 2 till 3! de var så stolta!

är det något jag älskar att se hos alla som precis blivit föräldrar så är det den där stoltheten och att just deras barn är det vackraste och finaste som finns! igår fick jag känna den känslan igen!

hemma hos familjen 3 fick vi god mat och gott fika! det var mysigt att sitta och prata och titta och lyssna på den lilla älvan alva som hade små ljud för sig titt som tätt!



nu ska vi till mina fina syskonbarn för att gratta emil o wallentin. emil fyller hela 7 år när de är i usa så därför blir kalaset i förväg!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tjusiga kort ;)

Tack för trevligt sällskap o fina presenter.

2009-06-05 @ 17:48:15
Postat av: PB

Sååå söt min lilla Alva :). Tack ännu en gång för fina presenter!! Kram

2009-06-05 @ 18:15:13
Postat av: Milla

Gud vilken liten sötnos, förstår verkligen att hon är det vackraste och finaste för dem och jag önskar dem verkligen all lycka i världen =)

2009-06-05 @ 21:59:38
Postat av: jessica

gumman vad skoj så fint du beskiver mamma och pappa rollen de stämmer verkligen =)så söt lilla alva

2009-06-07 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0