Publicerat: 2009-07-09 Klockan: 19:45:53

vem är du?

skriv ett mess till 118 118 och fråga - Vem är (och så ditt namn) i ex. Norrköping?

Jag fick mitt svar;

Hejsan! Josefine Spalle är en glad och trevlig tjej. Hon är gift med sin man Sadjad. Hon bor i Norrköping och arbetar med barn. Hon driver en blogg som heter www.josephines.blogg.se. Tydligen så har hon skrämt in sin man under sängen =) Ha en bra dag önskar Eniro 118 118 sms.

Jag tyckte iaf att det var roligt och är ni lika lättroade som mig så gör detsamma och lägg upp svaret på er blogg.

1 dag kvar....

Kommentarer
Postat av: Rasmus

GRATTIS till sommarbilden (jordgubbarna o händerna) i NT. Tänkte direkt när jag såg den att du borde skicka in...Cool!

2009-07-10 @ 06:43:32
Postat av: Johanna

Haha dte måste jag med testa s



jaa jag är såglad för jag kom in, ser fram emot utbildningen så enormt mycket.... blir en härlig semester nu haha! =)

2009-07-10 @ 07:43:40
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: sarase

Hahhaha äre sant!!?!?! Det måste jag också testa haha! Nu är han hemma så nu kommer tiden rusa på lite fortare ;) Puss o kram!

2009-07-10 @ 18:53:48
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0