Publicerat: 2009-07-21 Klockan: 18:37:06

stockholm



nu är vi i sthlm och snart börjar ifkmatchen. hur går det till tänker ni då? jo som tur är har soheila kanalen där matchen visas på så det går fakitskt. på vägen hit stannade vi vid  nyköpingsbro och köpte godis. min är påsen på 1 kg och sadjads den på drygt 2 hg.. haha..

jag har även passat på att träffa lotta och hennes son david som by the way har blivit sjukt stor. var länge sen jag träffade david. så det var jättekul.



imorn blir det cosmonova eller vaxholm. vad vet vi när vi vaknar. beror på humör och väder! imornkväll ska vi in till stan o äta på en iransk resturang.

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack vad glad jag blir =)

2009-07-21 @ 18:57:54
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0