Publicerat: 2009-07-31 Klockan: 16:54:10

rensat loss



alla borde ha en lika duktig svåger som jag har. han måste vara världens bästa. jag kan tänka mig att låna ut honom för en viss penning. måste bara organisera en hemsida först med prisuppgifter och tjänster. hemma hos oss går han som handyman. det vill säga en alltiallo. det började med att han monterade upp ikeamöblen. ni vet den som sadjad och jag kom till punkt 2 på. den satte han ihop på en timme ungefär. sådär ja!



så fint blev det!



efter det kunde han inte bärga sig utan började hänga upp de fina canvastavlorna som jag har beställt från postfoto.



det är 2 fina motiv på körsbärsträdet vi har mitt i stan!



så vackra blev de!



med lite lull lull på skänken  blev den ännu bättre!



ett helt nytt vardagsrum. det bästa är att inuti allt är det ordning nu. i skänken, i garderoben, i kylskåpet, i korgarna under bordet, i bokhyllan, i lådorna.. ja ta mig fan överallt.



wallentin kunde ju inte sluta där utan ordnade även vår kyl o frys så de numera står i exakt perfekt nivå med varandra. vilket de alltså inte gjorde från början! det är min handyman, världens bästa svåger walletin det här!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag säger bara SKITSNYGGT =)

2009-07-31 @ 22:55:12
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: essica

duktig han är walle =) det där blir jätte bra ! verkligen fint blir skoj att se in realy life sen

2009-08-02 @ 14:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0