Publicerat: 2009-07-08 Klockan: 19:12:45

skrämseltaktik

igår skulle sadjad skrämma mig. för ett par år sedan gjorde han en väldigt lyckad skrämselattack genom att gömma sig under en säng och sedan tog tag i min fot och gav samtidigt ett otäckt gaahljud. varav mitt hjärta nästan hoppade upp ur munnen på mig.

denna attack skulle han ge sig på igår.

den slutade såhär...



jag vet inte om denna säng är lägre än den andra eller om det är sadjad som har ökat i omfång. en sak vet jag - jag blev inte rädd. inte någonstans ;)

bjuder även på en bild över hur uttråkad jag kan se ut när datorn motarbetar mig! den gör det ibland. fråga mig inte varför.



2 dagar kvar.....

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har ju bilden på Jossan när Sadde lyckades och den minen är obetalbar =)

2009-07-08 @ 19:36:34
Postat av: Johanna

haha... mindre lyckat denna gången då med andra ord s



Milla: den bilden skulle vi gärna vilja se ;)

2009-07-09 @ 19:43:45
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0