Publicerat: 2009-07-11 Klockan: 00:38:44

semesterlycka

0 dagar kvar... den har startat!

semestern är här och den fick en oväntad start. min mest älskade ägodel efter datorn gav upp. kameran. den började att krångla redan på mallorca men nu la den av. HELT. det var bara att ringa till pierre och göra ett snabbesök på expert för att konstatera att kärleken mellan oss var över. jag var helt enkelt tvungen att investera i en ny sådan. så numera klappar hjärtat några extra slag för denna modell. dock en vitsilvrig istället för svart...


så var det med det. vi ska säkert få ett par fina år tillsammans och jag hoppas att den nya kommer samarbeta med mig minst lika bra som den gamla gjort.

igår anordnade jag och milla middag för grabbarna,. sadjad gav sin lilla guddotter en pärlplatta han gjort på jobbet.. titta här!



den första semesterkvällen har vi tillbringat hos familjen b med en god middag och roligt sällskap! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0