Publicerat: 2009-07-07 Klockan: 14:52:31

pyssel

idag slutade jag tidigt. när jag väl kom hem till den lilla stugan uppe på högbacken i kårtorp började jag att styra med foton och sådant. jag har gjort fodral till alla mina brända hemfilmer. såhär snygga är de numera;



visst blev de läckra?! istället för att bara ligga i pappersfodral något annat. lite mer ordning och reda helt enkelt. just nu håller jag på att bränna det senaste från videokameran; sälen, saddes 28-årskalas, bröllopsfesten, englandsresan samt mallorca!

snart har jag gjort alla mina semestersysslor och då har jag inte ens gått på semester än. det dåliga vädret var visst bra för något iaf!

3 dagar kvar.....

Kommentarer
Postat av: Milla

Nu blir jag imponerad, ingen dum idé att göra =)

2009-07-07 @ 19:38:43
Postat av: Josefine

nej jag vet! det var det jag började göra igår och blev fast i!

2009-07-07 @ 20:01:57
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0