Publicerat: 2009-07-25 Klockan: 17:16:54

paintball - ajaj



Tjejlaget mot Grabblaget



tyvärr vann grabbarna mest. förstår inte varför. jo troligtvis för att vi vågade (var dumdristiga nog??) att springa ut lite mer. action! conny passade på rejält när jag sprang ut så han kan numera stoltsera som "ägare" av två rejäla blåmärken på mitt ena ben. sedan har jag lyckats bli träffad 2 ggr i urringningen, en i svanken, en på magen, en på insidan av benet och en i knävecket. men connys är värst. de märkena har jag börjat få stora bulor runt oxå. hmm...



hur det äkta paret azari/spalle lyckades ta dressar som ingen annan hade är fortfarande ett mysterium. kanske var vi lite självmordsbenägna... det var hur kul som helst och vi var där i 1 timme och 40 min, en timme var nog i rent spel. svettigt värre! det blir definitivt fler matcher.



klara för attack!



annie agerade fotograf hela tiden!! en fotograf i världsklass!



bilderna gör inte smärtan rättvis....;)

det finns en massa bilder på min pixboxsida som finns bland länkar här!

annies kommentar inför kvällen; jaja systrarna spalle kommer så då är det lugnt. mohaa!! ikväll blir det rajraj fest och systrarna spalle är laddade till tusen! watch out!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men det var ju helt ok. Ska kolla lite och jag säger till innan om jag bestämmer mig för att göra=). Hon har ingen hemsida?



Hmm det där ser ju livsfarligt ut=)



kramkram

2009-07-25 @ 22:07:15
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Milla

Visst är det roligt och jag tycker man ska ha lite krigsskador med sig hem så man vet att man har kämpat för sitt liv. Vi får verkligen ordna till flera sådana här matcher-

2009-07-26 @ 10:08:45
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Clara

Aj,aj,aj paintball gör skitont!

2009-07-26 @ 17:55:34
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0