Publicerat: 2009-07-12 Klockan: 02:19:34

osse - tacka mig!

idag har vi varit hemma hos conny o karin. vi kom dit vid 16 och kom precis hem. en heldag och kväll med andra ord. vi har spelat sjukt mycket wii och det var så kul! till hösten kommer vi nog investera i ett sådant!

osse, du kan numera tacka mig för att jag höjt dina poäng i bowling. det är svårt att låta ödmjuk just nu - men jag rockade fett på det!

blandade wiibilder....!



så nu har vi precis kommit ut ur duschen.. mitt i natten. varför? jo för att man blev så jävla svettig av att spela wii! ojoj så kul och det här får vi göra snart igen! vi var så inne i spelet att vi till och med struntade i godiset. iochförsig så kan det ha något att göra med att vi var så sjukt mätta också av all god mat!

Kommentarer
Postat av: PB

Boxningen gav mig träningsvärk en hel vecka efter. Otränad kanske vad vet jag, men väldigt kul att spela wii iaf :D

2009-07-12 @ 09:59:50
Postat av: Karin

Jag har träningsvräk i axlarna och på något konstigt sätt även under på baksidan av armhålan. Wii är ett bra sätt att lära sig vart man har muskler man sällan använder :-) Kram på er.

2009-07-12 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0