Publicerat: 2009-07-13 Klockan: 15:00:44

krig

några personer vet om detta. att jag har förklarat krig mot min brännare, mina dvdskivor eller vad det nu kan vara. men om ett tag kanske jag vinner kriget. eller så förlorar jag det stort och då vet jag inte vad jag ska ta mig till. snart kommer nmligen pierre hit och ser om han kan hjälpa mig att vinna kriget eller inte.

de som hoppas extra mycket på att jag ska vinna kriget är;

min man - så jag kommer bli glad hela tiden
min familj - så de slipper ha mig sittandes och tjurandes vid datorn när vi ska umgås tillsammans
pierre - så han slipper mina datorbekymmer
julia - så hon slipper få en irriterad sambo när han läser mina tjatiga sms och mina problem

så ja! det var det. men den som hoppas allra mest på att jag ska vinna kriget är;

JAG! - så jag slipper bry mig om en sådan liten sak som bara ska fungera men som ställer till det så mycket för mig nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du vinner...! jobbigt när saker bråkar som inte ska bråka!

2009-07-13 @ 22:18:17
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Måtte kriget vara över snart...Puss

2009-07-14 @ 12:57:23
Postat av: / M;

Jag är en av finalisterna hos Sandras blogg. Skulle vara jättegulligt av dig om du röstade på mig ( nr.1) :)

http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

2009-07-14 @ 13:20:28
URL: http://mobina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0