Publicerat: 2009-07-24 Klockan: 01:03:16

jävla ikea

förväntansfull. glad. spänd. full av styr och ordningssinne.

VILKEN FLOPP.

jävla skitikea. jag har alltid hört den äldre generationen prata om det. "oh det fattas alltid något på ikea" "alltid är det någon skruv som fattas"

jaha men vad sägs om 2 delar av en pryl. 1 del av en annan och 1 sista del av en tredje.

BESVIKELSE.

3-5 dagars leverans för att skicka ut nya delar. men det var ju för fan nu vi var inne i stan. enbart för att montera upp den där jävla bjursta sideboard. jag blir galen.

imorgon kommer svärfar hit. då får vi se hur långt de kan komma på skänken. IRRITERANDE.

så nu kanske det har släppt lite. min irritation alltså.



idag åkte vi hem från stockholm. jag bad om godis hela tiden. så tillslut satte sadjad den här runt halsen;



han trodde att han skulle få tyst på mig. den varade ungefär i 2 minuter...

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var fort uppgnagat =).

Vad irriterande med ikea då, har ändå haft turen än så länge att allt har passat och funnits men efter det här vet man nog aldrig när man kan få något som är fel.

Puss

2009-07-24 @ 08:17:54
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Clara

haha Ikea alltså! =)

2009-07-25 @ 00:07:00
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0