Publicerat: 2009-07-30 Klockan: 22:55:22

i sista sekund....



sista dagen. då kom paketet. paketet med de efterlängtade skruvarna. så nu kan äntligen denna skänk monteras upp. vi har raggat upp wallentin så att han ska följa med oss in och skruva ihop den imorn.



idag har sadjad och jag varit på kolmården. själva! lyx! vi åkte linbana. sadjad var så rädd så jag var tvungen att sätta mig hela tiden så att han kunde hålla i mig. *hihi*



jag träffade min underbara internetvän hillevi för första gången i mitt liv. vi fick kontakt för 6 år sen i samband med micheles hjärntumör. hillevi hade nämligen exakt samma sort som michele. men för hillevi har det gått riktigt bra! hon var lika härlig irl som hon har varit under alla år på nätet. det var kul att vi hade bestämt oss för att åka till kolmården samma dag så att vi kunde träffas!! skulle gärna vilja ses igen och få tid att prata ännu mer om mycket mer om jag uttrycker mig så.



några av djuren som vi stannade lite extra vid!

kolla i den här hemsidan... vi hittade världens gulligaste motorcyklar på parkeringen. de matchade i allt och hade bilbarnstolar och minicykel på släpet. men eftersom att bloggen segar järnet så orkar jag ej ladda upp alla bilder så nöj er med dessa....!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0