Publicerat: 2009-07-29 Klockan: 22:22:35

al-qaida



såhär såg min man ut för ett par timmar sen. varför? inte för att han ville leka al-qaida eller liknande utan för att han skulle hjälpa min pappa med skiten. det är sådant man gör när man bor på landet. det är sådant man pratar om dagligen på landet. var man ska kissa, hur mycket man ska kissa. att man ska kissa ute innan man går in och på dass och skiter. hur mycket man kan kissa medan man skiter och om man kan dela på det. om det kissas hej vilt och att vi dricker minsann så mycket cola så det är klart att det kissas hej vilt...... det är sant. ni tror säkert inte på mig. men sådana här bassaker som man bara gör utan att ägna minsta tanke åt i vanliga livet med en wc fungerar inte riktigt på samma sätt här ute på landet med en dc.

jag skrattade åt honom när han såg ut såhär och gick med bistra steg mot pappa. ni förstår i vanliga fall så gör han detta själv. men den var liksom för full denna gång så han behövde hjälp. jag kräks bara av att tänka på det. jag skulle inte ha skrattat. för jag fick själv bistå och det slutade med att pappa sa något att det kunde stänka och sedan hörde jag plask plask och det var då jag rusade iväg och höll på att kräkas. fy fan.



vi har inte bara handlat med skit idag utan vi har varit barnvakt åt världens bästa lilla guddotter matilda. vi har tagit promenader, tittat på ormar, hälsat på fåglar och hundar. ätit gröt, druckit vatten, ätit majskrokar, bytt blöja, bitit på saker, dragit i halsband, skrattat, sovit, tittat på blommor, dragit i blommor, kiknat av skratt, skrikt av sömn och mycket mycket mer. vi fick ett par härliga timmar då milla o osse var och firade sin tredje bröllopsdag. men vi kunde ha behållt henne ett par timmar till här på landet. bara efter någon timme av en liten knodd så fanns det saker överallt, gröt på armar och leksaker överallt. osse ---> sadde har ätit upp alla mockarutor nu, vi fick kasta oss på burken för att få en var.....



första o sista bilden - när jag kollar på gudmor
mittenbilden - när jag granskar gudfar!


jag har även hämtat ut min vinst idag. solglasögonen jag vann på beatas blogg!! här är de!


Kommentarer
Postat av: Milla

Alltid bra att veta att man har världens bästa barnvakter på gångavstånd =)

2009-07-29 @ 23:00:58
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: sarase

kommenterade en gång men det funka inte? grattis till vinsten måste jag ju säga :D jag vågade inte tävla igen eftersom jag redan vunnit en gång :) Men va fort dina glasögon måste ha kommit?Mitt presentkort har inte kommit än. Kraam

2009-07-30 @ 00:28:08
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0