Publicerat: 2009-01-08 Klockan: 20:41:14

spökutsikt





detta var vad utsikten bjöd på för någon dag sedan utanför fönstret. det var så spöklikt att jag var tvungen att hämta kameran!

lägger även upp två bröllopskort som milla lekt lite med!



*tack* på tal om milla. nu kommer snarf vilken dag som helst och jag hoppas på snart så vi får träffa den där lilla därinne och säga hej!

har varit på divaz hos pb nyss, trevligt som alltid! nästa gång blir hos annah! 2 dagar i arbetslivet har redan svissat förbi. mitt mission ska bli att komma på ett sätt att få tiden att gå saktare. den går för hemskt fort. jag vill hinna njuta mer av varje dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

ja det ser verkligen spöklikt.... ler

2009-01-09 @ 17:01:14
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: jessicajessica

jag håller med spöklikt, visst var de mysigtpå tjejkvällen love you

2009-01-11 @ 18:54:33
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0