Publicerat: 2009-01-23 Klockan: 18:56:32

spikmatta

jag skulle skriva ett halvt som halvt humoristiskt inlägg om gårdagens prövning med spikmatta. så möttes jag av ett underbart gästinlägg som mi love skrivit när jag varit och handlat. e är här denna helg och nu smaskas det för fullt på popcorn!



för att återkomma till spikmattan. denna låg jag på i ca 25 min igår. man ska visst göra det varje dag om man har bekymmer med spända axlar, blodcirkulation etc. fick låna den av vår nya kollega för att testa. ska även låna den under veckan i sälen och se om det är värt att investera i.

påtal om vår nya kollega. hon är även utbildad massör och på torsdagar ger hon oss massage som vår chef köpt in till oss. det är helt underbart...!!

nu ska jag o mi love göra lite mat o mysa med pojken!

Kommentarer
Postat av: jessicajessica

härligt med spikmattan ska bli roligt att höra när du använt den ett tag med, gulligt sadde skrivit vad skoj. kramar

2009-01-24 @ 10:36:21
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja, det är hemskt... usch!

2009-01-24 @ 12:36:46
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0