Publicerat: 2009-01-30 Klockan: 18:35:14

ödet??

hur ska jag tolka detta? vad kan detta betyda? det kanske inte är meningen att jag ska åka till sälen. vi åker som bekant till sälen vartannat år.

2005 - josefine var lite sjuk när vi åkte dit. resan slutade i bihåleinfammation, luftvägsinflammation och total ihopdäckning

2007 - det fanns ingen snö. josefine vrickade foten och fick ont i knäet när vi väl åkte till trysil där det fanns isbackar.

2009 - jag är sjuk nu.... var på vårdcentralen idag och de sa att det nog var början till bihåleinflammation. så nu sitter jag med kortisonnässpray, tabletter som ska trolla bort trycket och slemmet. men jag har ett sjukt tryck i bakhuvudet som inte ger med sig med tabletter så det känns som om jag måste ha huvudet blick stilla för att ej få ont. lägg till yrsel också. så nu fick jag med allt.

denna dag gjorde mig 550 kr fattigare iochmed vårdcentralsavgift (som har höjts till 150) plus medicinkostnader...

*nej då jag är inte bitter jag inte*


Kommentarer
Postat av: PB

Vad tråkigt att du är sjuk. Hoppas du blir frisk snart!! Rasmus var faktískt hemma igår, orkade inte åka eftersom att första matchen började så sent. Tur det för han somnade i soffan kl 22 ;)

2009-01-31 @ 09:51:42
Postat av: erika

åh vad tåkigt gumman!! KRYA PÅ DIG!!!!!!!

2009-01-31 @ 11:15:45
URL: http://erika81.blogg.se/
Postat av: sara

åhh nej, jag lider med dig om det kan vara till någon nytta!jag känner mig också ruinerad men just nu kan jag ge alla pengar i världen, bara man blir frisk!kramar!!

2009-01-31 @ 11:55:49
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Pita

Tycker ganska synd om dig...

Krya på dig!

2009-01-31 @ 17:26:16
URL: http://pierretauberman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0