Publicerat: 2009-01-01 Klockan: 17:37:24

Nyårsafton 2008

en nyårsblogg följer!



kvällens outfits. jag hade på mig halsbandet som jag fick av sadjads fastrar i iran. det blev jättefint till klänningen!




en massa poseringskort



3-rätters blev det. lika gott som vanligt. min favorit var efterrätten men det är inget ovanligt då det gäller mig.



12-slaget firades i den vanliga parken uppe på berget!



jag har skrivit saker som man kan dricka ur och osse blev så frustrerad så han rev sönder en lapp.



jag som ett yrväderstroll kl 3.30 hemma i soffan...





för att se mer bilder klicka här!

Jag kopierar en lista från Millas blogg.

Årets bedrift:
Att planera ett hemligt bröllop, jobba heltid, flytta, inköpa alla julklappar innan bröllop och resa (skedde innan dec), packa till resan och vara stödfamilj! (under samma månad - december)
Årets beslut:
Att vi sa ja till att vara stödfamilj åt E
Årets kris:
Ja kris och kris. Det var lite hektiskt ett tag med mycket i hjärnan men aldrig krisartat.
Årets nyhet:
Att Milla och Jecka ska ha barn nästan "samtidigt"!
Årets resa:
Vår bröllopsresa till Egypten.
Årets höjdpunkt:
Att vi blev man och fru
Årets plagg:
Mina sköna bagyjeansskjorts
Årets högtid:
Om bröllop är en högtid väljer jag det men annars får jag säga påsken. Då hann vi umgås och vila ut.
Årets minus:
Att året gick alldeles för fort
Årets plus:
Att vi har underbara familjer som stöttar oss i vått och torrt
Årets låt:
Anna-Carins versioner av Den bästa dagen och Av längtan till dig
Årets viktkurva:
Ganska jämn. Lite uppåt under sommaren och neråt till hösten och vintern. Men en diff på 4 kg sammanlagt.
Årets inköp:
Vår matsalsmöbel
Årets pryl/present:
Nya filmkameran
Årets bebisar:
Emma 11/7
Årets förlust:
IFK rätt ner igen. *mohaa* som ni förstår är jag mer skadeglad
Årets tv:
Dexter, Housewifes, Cityakuten och Prison Break
Årets föda:
Cola zero
Årets fika:
Allt med choklad
Årets tjejgrej:
Tjejfesten i februari eller Osloresan med Stina och Charlotte
Årets motion:
2-3 pass på worldclass och en massa steg varje dag
Årets tillskott/bidrag:
Alla pengagåvar vi fått till och efter bröllopet
Årets jubileum:
Mamma och Pappas 40-åriga bröllopsdag

nu ska jag fortsätta softa i soffan. imorn blir det korta ärenden på stan. sedan kommer caroline hit på visit och efter det kommer jecka, danne och evvan hit på middag! hoppas ni alla får ett underbart 2009 och kom ihåg den extremt långa årskrönikan här nedan!

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Vilken vacker nyårsfru!!! Puss

2009-01-03 @ 10:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0