Publicerat: 2009-01-14 Klockan: 20:02:12

matilda is in thá house

nu är hon här. underverket!! milla o osses lilla dotter. matilda föddes 06.10 imorse efter ett par timmar pust och stön. hon mätte 48 cm och vägde 3560 g. vi fick nyss se en underbart fin bild på lilla matilda. hon är så söt o imorn ska jag få se henne live. efter saddes stängning ska vi gå till bb!

hur förlossningen gick kommer milla nog ta en rapport om sedan. jag vet ju inte om hon vill dela med sig om de detaljerna här och nu så därför avstår jag!

huvudnyheten är att lilltjejen är här!!!

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej hej! Vet inte om du fått mina/mitt mail angående bloggdesign. Har andra designer att göra så det vore bra om jag kunde få ett svar asap :)



Med vänliga hälsningar,

Molly

2009-01-14 @ 20:47:48
URL: http://molkan.se
Postat av: johanna

åhh mysigt med bebis =)

2009-01-14 @ 20:59:17
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: jessicajessica

hejsan hopp åååh vad mysig och gosa med bebis. är så nyfiken hur förlossningen gick men som sagt får ja väl läsa sen i millas blogg. skönt med fredag och helg va? lets dance ikväll då vet ja ni kollar på mysigt, här har evelina feber fortfarande så vi har inte kunnat ge oss ut 10 minus grader idag med såg ja de var som tusan.ikväll var vi bjudna till annah och calle egentligen men de går ju inte. trevlig helg love you

2009-01-16 @ 13:26:01
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0