Publicerat: 2009-01-27 Klockan: 21:35:40

först till en miljon

idag fick jag mitt pris. ni kanske inte visste det men jag var med i en tävling för ett par månader sen. en stegtävling anordnad av hanna. jag slänger även in en bild på denna hanna här. det är då en tjej jag bara träffat på håll och då utan att veta vem hon var/är. eftersom att hon är robbans tjej. men nu är denna tjej hanna! det känns som om jag känner hanna eftersom att jag läser hennes blogg dagligen. märkligt det där att man kan få för sig att man känner någon genom internet! jag var dock ej på jobbet när hanna kom men mina kollegor sa att det var en snygg tjej på jobbet och de ville dela mitt pris. inte en chans. it´s mine!

ja tävlingen var då att komma först till en miljon steg!

här är hanna!



här är mitt pris!



tusen tack hanna! det hade räckt med äran.. *haha* men jag är då tacksam för det konkreta priset oxå. nu behöver du inte ha dåligt samvete längre!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är det man säger, bättre sent än aldrig haha=)

Kram!

2009-01-28 @ 18:47:20
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0