Publicerat: 2009-02-12 Klockan: 18:16:46

utmanad

Blev utmanad av Erika! :-)

Regler:
- Gå in i mappen mina "bilder"!
- Gå till sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
- Släng upp bilden på bloggen och skriv nånting om den.
- Utmana sex andra personer och länka till dom.



detta är jag o sadjad under en av våra dater. detta var då en av mina dater från april 2008. vi hade precis varit och ätit på pappa grappa och satt och njöt av vårsolen innan vi skulle gå på bio!!

jag utmanar:
Milla
Hanna
Pierre
Osse
Nordströms
Malin

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag ser att du är gift. Har du några tips att ge till mig, som håller på och planerar ett bröllop? Har du några tips på några bra bröllopssajter?



Du har en kanonsnygg blogg!!!

2009-02-12 @ 18:33:07
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Svansen

Hehe, jag gjorde det. Men av respekt av min vän kan jag inte lägga upp det, då hon låg däckad med kräkan i mungipan.... Hade inte varit snällt=)

Kram!

2009-02-12 @ 19:46:41
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0