Publicerat: 2009-02-01 Klockan: 10:10:27

on the road

ja det är ett historiskt ögonblick i josefines blogghistoria. det är ett on the road inlägg. jag känner mig oerhört teknisk och modern när jag sitter och bloggar från bilen. herregud det kanske till och med är unikt. vem vet? jag kanske är först i världshistorian med detta högst tekniska fenomen. NOT som borat skulle ha lagt till i efterhand.

jag är fortfarande sjuk. har en lustig huvudvärk som är konstant och har lokaliserat sig till ett visst ställe. näsan är en grötig historia, min hals ett öppet sår och jag tränar magen genom hostattacker.



på återseende. jag antar att vissa läsare är lika förväntansfulla som jag över morgondagensblogg med BILDBEVIS på sadjads första tripp nedför backen. fast för att komma nedför måste han ju upp först och det vet vi ju ännu ingenting om.

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Åh, vad kul. Ha det så kul i backarna. Du är riktigt het i glasögonen =)

2009-02-01 @ 19:05:36
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0