Publicerat: 2009-02-26 Klockan: 22:02:53

mobilfritt dygn

igår antog jag en utmaning. nu är den utklarad. för att se vad det var för utmaning klicka på namnet hanna i inlägget nedan. så hur var det nu att vara utan mobilen i ett dygn. inte så farligt...

det värsta med hela dygnet var att jag inte visste vad klockan var vid olika tidpunkter då jag använder mobilen även som klocka trots att jag har mängder av snygga klockor hemma. på jobbet gick jag även av vana till mitt skåp vid några tillfällen för jag skulle kolla om jag hade fått några mess. men jag kom alltid på mig innan jag öpnnade skåpet.

sedan så är jag ju en sådan person som oftast har mobilen på ljudlös för jag vill själv välja när jag ska bli nådd. av samma anledning hatar jag msn och det nya på facebook som gör att man kan chatta med varann. jag vill välja när jag ska ha sådana samtal.

vad hade jag fått när jag väl satte på mobilen? 5 mess o 2 missade samtal.

kontentan av detta dygn är att det kommer bli fler sådana här dygn!

men nu till en rolig egogrej som mobilen hade med sig idag. fick ett mess av maria där man skulle skriva ett beskrivande ord om personen i fråga. jag skickade vidare till några vänner o de svarade såhär om mig.

vickan - glädjespridare
mimmi - omtänksam
carita - linslus
charlotte - rocker
maria - sprallig
adel - underbar o cool så han hittade på ett nytt ord - undercool
erika - värdefull
lotta - stark
karin - äkta
sadjad - älskad
annie m - sprudlande

vem vet det kanske kommer fler ord om det droppar in mer sådana här mess...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hmm, konstigt att ingen ngt om din förmåga att planera och ha koll. De kanske kände som mig, att allt det andra övervägde..:)

2009-02-27 @ 13:45:19
Postat av: johanna

haha roligt och testa morbilfritt sygn. kanske man skulle göra... =)

2009-02-28 @ 10:08:54
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: svansen

Vad duktig du har varit! Riktigt stolt är jag=)

2009-03-02 @ 15:34:46
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0