Publicerat: 2009-02-11 Klockan: 22:22:03

grattis

min man fyller 28 år om mindre än 2 timmar. grattis min stora älskling, nu är vi lika gamla i ett par månader. hur ska denna morgondag firas? jo lite frukost och paket på morgonen och sedan ska vi två på en konferans i loui de geer imorgon. så jag får nog bjuda min man på lunch någon stans och sedan blir det inte mycket mer firande än så;)

hem och då kommer linda med barnen och efter det ska sadjad träna... men på lördag kommer lite släkt och några vänner.

jag är trött nu... jag har nyss slumrat ca 40 min i soffan men nu ska jag vara lite effektiv innan sängen väntar på allvar.

som sagt min man fyller år... hihi... MIN MAN! det känns lika spännande att yppa de orden varje gång.

grattis min underbara älskade man som orkar med mig trots (eller kanske på grund av) mitt alldeles eget sätt att bete sig. du gör så att varje dag fylls av glädje och konstiga små upptåg. jag älskar mitt liv tillsammans med dig min tokboll.



Kommentarer
Postat av: Sadjad

Tack my love...Älskar dig MASSOR!

2009-02-12 @ 08:31:30
Postat av: Erika o Emma

du är utmanad! Läs mer på min blogg

2009-02-12 @ 13:41:13
URL: http://erika81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0